poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Poniedziałek

Hej! Zwykle nie lubię poniedziałków, ale ten nie był taki zły. W szkole załapałam kilka dobrych ocen. Po południu byłam na angielskim, jak zwykle przeziewałam całą lekcje hehe. Trzymajcie kciuki za mój jutrzejszy dzień w szkole- chemia i wos. Dzisiaj moja mama była na zebraniu w szkole, ale nie było tak źle jak myślałam. Oceny mam słabsze niż w tamtym semestrze, ale jeszcze trochę czasu by je zmienić :).


Miałam od soboty ćwiczyć 6 weidera, ale tylko raz ćwiczyłam i zapomniałam o tym całkowicie. Mam za słabą silną wolę i mobilizację grr. Oj, trzeba to zmienić, trzeba.

W tym tygodniu planuję pójść na jakieś zdjęcia z koleżankami, bo chcę zgłosić się na konkurs na sesję zdjęciową z Grocholem z "Przepis na życie" :). Fajnie byłoby znaleźć się chociaż w tych 5 wybranych przez magazyn 13-nastki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz