niedziela, 1 kwietnia 2012

Nowy blog!

Cześć! Witam wszystkich na moim blogu. Prowadziłam już wcześniej bardzo dużo blogów i każdy po jakimś czasie zaniedbywałam, nudził mi się itp. Tego bloga mam zamiar prowadzić naprawdę solidnie - mówię tak za każdym razem, ale coś czuję, że tym razem się uda (grunt to pozytywne nastawienie!). Nazwa bloga wzięła się w sumie znikąd, aczkolwiek z jednej strony mogę powiedzieć, że "create my smile" (stwórz mój uśmiech) będzie odnosił się do Was - moich czytelników dzięki którym będę miała siłę i chęci do pisania. Założyłam również, już jakiś czas temu  konto na youtube z tą samą nazwą (createmysmile). Będę tam nagrywać swojego wideobloga. O wszystkich filmikach, które się tam pojawią będę was informować.

Trochę się rozpisałam o blogu i youtubie, a zapomniałam się Wam przedstawić. Więc tak... Mam na imię Adrianna, ale znajomi mówią na mnie po prostu Ada i mam 14 lat. Miejscowości w której mieszkam nie chcę podawać (mogę Wam zdradzić, że jest to woj. łódzkie). 

Od dzisiaj będę starała się codziennie blogować, jak tylko będę miała czas. Tutaj będziecie mogli znaleźć stroje, życie codzienne, inspiracje, zdjęcia, modę, kosmetyki, ciekawostki i wszystko to czym się interesuję (taniec, gimnastyka, podróże itp.).

Mam nadzieję, że będziecie często i chętnie tutaj zaglądać i komentować! To by było na tyle o blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz